Psychoterapeuci
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
nieokreślona
(2)
Placówka
Żyraków wypożyczalnia
(1)
Bobrowa wypożyczalnia
(1)
Autor
Mikołajczak Małgorzata (1966- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Odbiorca
Dzieci
(1799)
6-8 lat
(1147)
0-5 lat
(946)
9-13 lat
(596)
Młodzież
(323)
Psychoterapeuci
(1)
Dorośli
(275)
14-17 lat
(220)
18+
(64)
Szkoły podstawowe
(20)
Rodzice
(12)
Szkoły ponadgimnazjalne
(9)
Szkoły średnie
(8)
Logopedzi
(4)
Klasa 4.
(3)
Literatura polska
(3)
Nauczyciele
(3)
Chłopcy
(2)
Klasa 5.
(2)
Klasa 6.
(2)
Kobieta
(2)
0-5lat
(1)
11-14 lat
(1)
17+
(1)
9-13
(1)
Bibliotekarze
(1)
Grupa wiekowa 0-5 lat
(1)
Grupa wiekowa 6-8 lat
(1)
Grupa wiekowa Dzieci
(1)
Klasa 1
(1)
Klasa 1.
(1)
Klasa 2.
(1)
Klasa 3.
(1)
Kobiety
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Politycy
(1)
Poziom średniozaawansowany
(1)
Przedszkola
(1)
Szkoły podstawowa
(1)
Uczniowie
(1)
Wiek 4+; liczba graczy 2-5 ; czas 10 min
(1)
Wychowawcy klas
(1)
Temat
Autyzm
(1)
Dziecko autystyczne
(1)
Dziecko z zespołem Aspergera
(1)
Psychoterapia
(1)
Zespół Aspergera
(1)
Gatunek
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Medycyna i zdrowie
(1)
Psychologia
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
(Engram)
1. Autyzm dziecięcy i zespół Aspergera - charakterystyka zaburzeń; 1.1. Kryteria diagnostyczne autyzmu i zespołu Aspergera w obowiązujących w świecie klasyfikacjach zaburzeń psychicznych; 1.2. Charakterystyka objawów zaburzeń autystycznych oparta na kryteriach diagnostycznych ICD-10. Triada autystyczna; 1.3. Objawy mogące świadczyć o istnieniu autyzmu w pierwszych latach życia dziecka; 1.4. Charakterystyka zaburzeń w zespole Aspergera oparta na kryteriach diagnostycznych zawartych w ICD-10; 1.5. Objawy mogące świadczyć o istnieniu zespołu Aspergera u dziecka w kolejnych okresach rozwojowych; 2. Wczesne wspomaganie dziecka z autyzmem. Zasady pracy oraz metody terapeutyczne dostosowane do zaburzonych funkcji; 2.1. Specyfika wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i rodziny; 2.2. Znaczenie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka dla skuteczności oddziaływań terapeutycznych w autyzmie; 2.3. Zasady postępowania terapeutycznego z dzieckiem autystycznym lub z zespołem Aspergera w zależności od zaburzonych funkcji; 2.4. Przegląd metod terapeutycznych stosowanych w terapii osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu; 3. Analiza indywidualnych przypadków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Żyraków wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 61 (1 egz.)
Bobrowa wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 61 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej